En el marc de la tercera edició de la campanya “Dies Roses”, que té com a objectiu recaptar fons per a la investigació contra el càncer de mama, Galerías del Tresillo ha donat mil minuts a l’Institut d’Oncologia de la Vall d’Hebron (VHIO). Aquesta és el tercer any consecutiu que aquesta empresa participa en la campanya “Dies Roses”, durant la qual també ha anunciat que posarà a disposició dels seus clients i del públic en general codis QR que permetran fer donacions directes al VHIO.
Com ha explicat Valentina Pizzolon, directora de Marketing de l’empresa, aquesta tercera participació consecutiva és una mostra del compromís que té Galerías del Tresillo amb la importància de la investigació: “Sabem que cada minut compta, i estem orgullosos de continuar contribuint a una causa que té un impacte tan directe a les vides de tantes persones. El nostre objectiu és que puguin marcar la diferència en la lluita contra el càncer de mama”.
Botigues il·luminades de rosa
Per mostrar el suport de Galerías del Tresillo amb la lluita conta el càncer de mama, els dies 18, 19 i 20 d’octubre totes les botigues d’aquesta empresa s’il·luminaran de color rosa. Aquest gest, com han dit en un comunicat, té com a objectiu “conscienciar a la societat sobre la importància de donar suport a la investigació científica i als avanços de tractament que poden salvar vides”.