Els joves amb inquietud missionera es podran “enganxar” a la missió a través de la nova aplicació mòbil de Supergesto, hereva de la tradicional revista en paper. De forma senzilla podran accedir a vídeos, pòdcasts i articles que els moguin a fer el pas a la missió a la vida real.
Elaborada per joves i per a joves, l’aplicació està dividida en tres grans seccions. La primera, per llegir: notícies missioneres, recomanacions culturals, firmes convidades… la segona, per veure vídeos: tots els programes de Misioneros por el Mundo, tertúlies quinzenals, entrevistes a missioners, testimonis de joves… i, finalment, una secció de pòdcast que apropa de forma breu i amena històries de missioners, anècdotes i píndoles de formació.
L’objectiu no és només apropar la missió de l’Església als joves, sinó dur els joves a tenir experiència real de missió. Per això, l’aplicació té una secció en la qual els joves podran conèixer els grups missioners que hi ha a la seva diòcesi.
L’aplicació de Supergesto és gratuïta i està disponible a les plataformes habituals Apple Store i Google Play.
Els influencers Carlota Valenzuela i Carlos Taracena han participat al vídeo promocional, que anima els joves a descarregar-se l’aplicació perquè “no siguin missioners només a l’estiu o quan marxen”, sinó que “cada cop que encenguin el mòbil recordin que són enviats”.